Vážení rodiče,
dovolte nám touto cestou osvětlit Vám, jaké možnosti má elektronická žákovská knížka a které nástroje v ní využíváme. Věnujte tomuto materiálu pozornost a na případné nejasnosti se nebojte zeptat kteréhokoli pedagoga školy.
Webová aplikace žákům a jejich zástupcům umožňuje:
- mít přehled o průběžné klasifikaci žáka ve všech předmětech,
- mít přehled o pololetní klasifikaci žáka ve všech předmětech za celou dobu studia,
- vzájemnou komunikaci mezi školou a zákonnými zástupci
- mít přehled o rozvrhu žáka a jeho aktuálních změnách,
- mít přehled o vyučujících žáka,
- editovat důležité proměnlivé údaje v evidenci, kterou škola vede na základě platné legislativy (především kontakty včetně telefonních čísel a e-mailu) – v tomto případě je nutná pravidelná kontrola a případná editace,
Docházka
V souladu se školním řádem je zákonný zástupce povinen omlouvat absenci do 3 kalendářních dnů od nepřítomnosti žáka a také informovat školu o předem známé absenci. K tomuto lze použít I-školu, mail nebo telefon, ale po příchodu dítěte do školy je i tak potřebné stvrdit informaci podpisem v papírové žákovské knížce.
Rozvrhy
V části rozvrhy naleznou žáci, rodiče i učitelé informace o konkrétním rozvrhu a suplování.
Změny v rozvrhu hodin, které byly provedeny v důsledku situace nenadále či náhle-ne s předstihem 48hod, budou tolerovány jako nehlášené (zapomenutí pomůcek, písemné práce,…).
Vývěska/komunikace
Zprávy do vývěsky zadávají učitelé nejméně 48 hodin před akcí, na kterou informují.
Žák a rodič – pokud je jim do Vývěsky adresována zpráva, mohou ji pouze číst (případně potvrdit její přečtení, nemohou do Vývěsky vkládat nové zprávy. V panelu svého uživatelského nastavení si mohou aktivovat přeposílání zpráv z vývěsky na svůj privátní e-mail. Viz podrobný návod, který bude zveřejněn na webu školy.